3.9.2009

פינת העבודה שלי

כמו שהבטחתי ברשומה הקודמת, הנה הצצה לפינת היצירה שלי.


למעשה יש לנו בדירה החדשה חצי חדר שאותו ייעדנו, בן זוגי ואני, לחדר עבודה.
הזמנו ארון ושולחן ארוך שאני ובן זוגי תיכננו בקפידה בהתאם לצרכים שלנו. תכננו בארון הרבה מגירות וזה פשוט מקל על החיים. יש לי מגירה לכל תחום (מגירת תכשיטנות, מגירת צבעי אקריליק, מגירת ניירות וכו').

הנה הארון (זה רק חלק ממנו) במצב פתוח ובמצב סגור:


הנה מה שיש בחלק מהמגירות :


בתמונה הבאה רואים את "לוח ההשראה" שלי - זה לוח שעם פשוט שצבעתי את המסגרת שלו בתכלת ובו אני תולה צבעים, טקסטורות ועבודות שנותנות לי השראה. מקווה שהלוח הזה יהיה דינמי....

בקיר שמצד שמאל לשולחן העבודה שלי צריכים להיות מדפים שהזמנו ואנחנו עדיין מחכים להם, שם אשים את כל הכילים והחומרים שאני רוצה שיהיו זמינים לי.

כיף נעים ומסודר בחדר העבודה החדש....נשאלת רק השאלה כמה זמן הוא ישאר כך....

אשמח לשמוע תגובות

איילת

10 תגובות:

  1. תתחדשי! באמת נראה כיף!!
    אני הייתי שמחה לחדר עבודה משלי (נכון לעכשיו בכל יום שעובר אני משתלטת לבנות שלי על חדר המשחקים) - הבעיה הכי גדולה שלי היא לתחזק את הסדר בשולחן העבודה ובחדר בכלל...

    השבמחק
  2. היי איילת,

    באדריכלות אומרים-היופי מתבטא בנקיון.
    אחרי עבודות וציורים ולכלוכים כייפיים, הנקי והחמוד לא יישאר להרבה זמן.

    תתחדשי על החדר עבודה ומזל טוב לכניסה לבית החדש.

    יום נפלא
    מאילנית

    השבמחק
  3. שיר - תודה, אני ממליצה לך לעבור למגירות!! גם לי תמיד יש בלגן בפינת היצירה ולכן הפעם הקפדנו על כמה שיותר מגירות (כך, כל הבלגן מוסתר...)
    אילנית יקירתי- תודה.

    השבמחק
  4. תתחדשי!
    יפה, ונראה נוח ומזמין לעבודה.

    השבמחק
  5. איילת, הפעם אני גם כותבת לא סתם קוראת...החדר הזה הוא פשוט את!!! תתחדשי ותתחדשו ואולי אני אספיק לחנוך בו כמה סדנאות לפני ארועים חשובים עתידיים...
    ובקשר לבלאגן- בלאגן זה גם כייף- זה אומר שיש חיים ועשייה...

    דפי

    השבמחק
  6. זה פשוט מדהים!!
    אחרי כל הדיבורים במשך השנים על החלום שלך...אני כל כך שמחה שאת מגשימה אותו..
    נראה ממש מדליק..

    השבמחק
  7. דפי ואווה - תודה! איזה כיף לקבל מכן תגובות אצלי בבלוג, מקווה שנתראה בקרוב.
    איילת

    השבמחק
  8. הי איילת

    וואו

    הייתי נורא רוצה לבקר בחדר הזה, אני מרגישה כאילו אני כבר שם!

    השבמחק
  9. תתחדשי איזה כיף !

    חג שמח :-)

    השבמחק
  10. תתחדשי@@ איזה סדר?! בקרוב אצלי "החדר ההוא" הסובל מהזנחה פושעת
    תמרי

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator