31.8.2009

כרטיסים לראש השנה



סוף סוף חדר היצירה החדש שלי מסודר ומאורגן (מבטיחה להעלות תמונות בפוסט הבא!) וכמובן שאני ממש מתלהבת ליצור בו! השבוע הכנתי כרטיסי ברכה שונים ואני רוצה לשתף אתכם בהכנה הפשוטה של כרטיס החמסה.

את ציור החמסה יצרתי באמצעות הטבעה של חותכן בצבע אקריליק (ואז החתמתי על קארדסטוק), את קווי המתאר חיזקתי בעיפרון צבעוני ואת המילוי של החמסה יצרתי באמצעות כתמים של צבעי אקריליק. אז אם יש לכם צבעי אקריליק בבית וחותכנים אתם יכולים להתנסות ביצירת כרטיסים פשוטים אך מרשימים, ללא מדבקות, חותמות או אביזרים יקרים.


בשבוע הקרוב אעלה פוסט עם תמונות של חדר היצירה שלי ולכבוד החגים המתקרבים אערוך בלוגולדה!!

בהצלחה!
איילת

7 תגובות:

  1. רעיון מקסים
    גם אני אוהבת את הצבעים האקריליים שלי
    שווה לנסות לשחק איתם ככה
    ץתודה על הרעיון

    השבמחק
  2. רעיון נחמד
    מחכה לראות את חדר היצירה

    השבמחק
  3. יופי!
    ותתחדשי על חדר היצירה!

    השבמחק
  4. תודה על הפרגון!
    איילת

    השבמחק
  5. כרטיס החמסה מאוד מיוחד!
    רונה

    השבמחק
  6. איילת, יצירותייך מקסימות בטוב טעם אחת-אחת
    וגם עיינתי בגלריה.

    השבמחק
  7. מדינה, תודה רבה!
    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator