22.8.2009

הכנות לקראת פינת העבודה שלי

בשבוע שעבר עברנו דירה ומיותר לציין שזה ממש לא דבר מהנה! הכל עדיין מבולגן ויש קופסאות בכל מקום...איזה סיוט!

אבל בכל זאת, יש גם צדדים חיוביים - תהיה לי פינת יצירה אמיתית משלי וכולי נרגשת לקראת התכנון,העיצוב והארגון של ממלכת היצירה שלי.
יש לנו חדרון קטן בדירה שאותו יעדנו לחדר עבודה משותף שלי ושל בעלי (וברור לשנינו מי יתפוס שם חלק יותר נכבד....). הזמנו כבר ארון ושולחן עבודה ארוך והשבוע מגיעים אלינו להרכיב אותם.

בנתיים אני עושה הכנות לקראת סידור פינת היצירה ובין היתר, חשבתי על שידרוג קופסאות האיחסון שלי לכל חומרי היצירה השונים.

יש לי קופסאות מתכת ישנות שתכננתי לצבוע בלבן אבל בגלל שאין לי כח או חשק להתעסק עם צבע שמן, החלטתי לתפור להם כיסוי בד (למען האמת זה סדין ישן שכמעט זרקתי). חוץ מזה, תפרתי לי גם כרית סיכות קטנה, כדי שארגיש פחות חובבנית בזמן שאני תופרת.

הנה הקופסאות וכרית הסיכות:

בעבר העליתי סדנא מצולמת לעטיפת קופסא בבד. אתם מוזמנים להיזכר כאן.

אם במקרה יש לכם רעיונות/ תמונות /קישורים של עיצוב חדרי עבודה, אשמח אם תעלו אותם כאן או למייל שלי - ayeletkm@gmail.com

אני מבטיחה לצלם את פינת העבודה שלי כשהוא יהיה מוכן, מאורגן ומסודר!

ולנושא אחר -
יעל בר כשר העלתה בבלוג שלה רשומה נהדרת בנושא קרמיקה וזה נתן לי חשק לאסוף את התמונות של עבודות הקרמיקה שלי ולהציג אותן כאן:

את הפסלים והכלים עשיתי במסגרת קורס עיצוב קרמי וכולם נעשו בעבודת יד. על אבניים אני לא יודעת לעבוד עדיין, אני מאוד מקווה שזה יהיה הקורס הבא.

שיהיה שבוע נפלא, אשמח לקרוא תגובות.

איילת

3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. קודם כל אני מאוד שמחה בשבילך על כך שתהיה לך פינת עבודה משלך. אני זכיתי לאחת כזו לפני כמה חודשים ומאז אפשר לומר בלי להגזים שהחיים שלי השתנו! וזה אושר גדול...
    המון תודה על הפרגון וההפניה לבלוג שלי. כלי הקרמיקה שלך מקסימים! הקערה, הכדים, ובקומקום הכחול ממש התאהבתי וזה עושה לי חשק להתנסות בכמה כלים לא על אובניים, זה נותן לכלי אופי מאוד מיוחד ופתוח יותר.
    הפסלים יפהפיים!
    חזקי ואמצי עם הארגזים... לאט לאט...

    השבמחק
  3. תודה רבה, יעל! כדאי לך מאוד להתנסות בפיסול קרמי , זה ממש מהנה....
    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator