2.8.2009

השראה

כשהמוזה חוזרת....אי אפשר להפסיק ליצור!

ביום שישי האחרון, חברה יקרה שלי, הזמינה אותי אליה לחצר למכירת ציורי אקריליק ולשמחתי,
שני ציורים שלי נמכרו לשתי נשים מקסימות.
מייד לאחר המכירות, הגעתי הביתה מלאת יצירתיות והשראה, והנה התתוצאה של המצב רוח הזה -
ציור אקריליק חדש בשם "אוניה בים" בהשראת יצירותיו של נחום גוטמן.
למה דוקא נחום גוטמן ? כי בשבוע האחרון ארזתי את ספרי האמנות שלי ונתקלתי בספר של נחום גוטמן, בו מוצגות יצירותיו השונות. עיינתי בו שוב ונזכרתי שציורי האוניות שלו אהובים עליי במיוחד.

הנה תמונות של הציור שלי:

פרט מתוך הציור

"אוניה בים" (2009), אקריליק על בד
אשמח אם תשלחו לי לינקים או תמונות של יצירות שלכם שנעשו בהשראת יוצרים אחרים.
שבוע יצירתי ומלא השראה!
איילת

כל הזכויות שמורות לאיילת ק.מ

3 תגובות:

  1. הציור שלך נהדר!
    אני מאוד אוהבת את החופשיות שלו (שלך, בעצם...),
    זה בדיוק ההיפך מסגנון הציור שלי (ולפעמים הייתי רוצה לזרום יותר...)
    זה קישור לפוסט שלי בנושא סדרת ציורים שלי, לא יודעת להצביע ממי הושפעתי, מה שבטוח שאחד השפיע על השני...את מאוד מוזמנת להציץ!
    http://ykipodim.blogspot.com/2009/07/blog-post_20.html

    השבמחק
  2. היי איילת,
    כיף לראות שהמוזה חזרה אלייך, הציור מדהים, חופשי- אני יותר מתחברת לציורים המדוייקים.

    אני שמחה מאוד שמכרת ציורים שלך, זה מעודד וזה מה שמחזיר את המוזה, כל הפירגון וההתעניינות.

    יום נפלא
    מאילנית

    השבמחק
  3. תודה יקירותיי על הפרגון!
    יעל- תודה על הקישור , הציורים שלך מהממים
    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator