19.8.2009

שדרוג בלוג ב5 דקות!!


לכל מי שמעוניינת לשדרג את הבלוג שלה, לשנות את הרקע הישן או סתם לגוון, יש אתר מאוד נחמד שמציע להוריד רקעים לבלוגים בחינם.

כפי שבוודאי שמתם לב- גם אני שיניתי את הרקע לבלוג שלי (ובגלל שאני אוהבת שינויים, בטח אשנה אותו עוד כמה פעמים....).

לאתר הזה קוראים : shabbyblogs וכדי לראות את הרקעים השונים עליכם לללחוץ על המסגרת שבה כתוב: backround.

הנה דוגמאות לשישה רקעים מקסימים שהעתקתי מתוך האתר :
כדי להכניס את הרקע לבלוג שלכם, עליכם לבצע את השלבים הבאים:
1. ללחוץ על המלבן הורוד שכתוב עליו "install backround"
2. להעתיק את הקוד (כל הכיתוב המוזר שמופיע בתוך המסגרת הלבנה)
3. להיכנס אל הבלוג שלכם ל"פריסה" או layout".
4. ללחוץ על "הוסף גאדג'ט" או "Add a Gadget"
5. לבחור גאדג'ט ששמו "HTML/JavaScript".
6. תחת המילה "תוכן" או "content" יש להדביק את הקוד של הרקע שבחרתם.
7. ליחצו על "שמור" או "save".
כל ההסברים רשומים באתר, אני רק תירגמתי לעברית לשם הנוחות.
את הקישור לאתר המקסים הזה מצאתי במקרה בבלוג העיצוב הדיגיטלי של ענת בנטוב.
אשמח לקבל תגובות וקישורים נוספים.
תהנו,
איילת

7 תגובות:

  1. קודם כל על התגובות אצלי בבלוג :)

    ושנית - נתת לי תמריץ לטפל בפוביית
    בלוגספוט שלי! אני לא ממש מסתדרת וכל דבר קטן שאני מעלה לבלוג עולה לי בהרבה יזע!

    בחרת רקע מקסים. הבעיה עם הרקעים האלו שהם מצמצמים את רוחב העמוד ומקטינים לך את הבלוג.

    השבמחק
  2. יעל תודה!
    אכן - הרקעים האלו מצמצמים את הבלוג אבל לדעתי זה שווה.
    בסופו של דבר מי שמתעניין בבלוג שלך (ובהחלט מתענייניים) יקרא אותו בכל פורמט שתבחרי...
    בהצלחה ואשמח לעזור אם תצטרכי
    איילת

    השבמחק
  3. WOW תודה תודה תודה ושוב תודה איזה כיף. אני כל כך לא אוהבת את הרקעים המשעממים של התבניות.

    השבמחק
  4. יש לך אולי רעיון איך לעצב את בלוג בתפוז עם הרקעים היפים האלו?זה אפשרי בכלל?

    השבמחק
  5. carma, לצערי אני לא מכירה את מערכת הבלוגים של תפוז ולא יודעת אם זה אפשרי.
    אולי תבדקי אם יש לך אפשרות להכניס קוד html בדף העריכה בבלוג שלך ואז לדעתי זה אותם השלבים כמו פה...

    השבמחק
  6. יש לך מושג אם אפשר להוסיף רובריקות.

    לגבי הרקעים, תודה זה מדהים.

    את מוזמנת להיכנס לבלוג שלי לאחר ששיניתי את הרקע, כמובן שעוד אשנה עוד הרבה.

    http://studioamir.blogspot.com/

    השבמחק
  7. זה תקף גם לבלוג של תפוז או רק לבלוגר?

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator