11.7.2009

מעשה בשמיכת טלאים

השבוע, אימי היקרה התארחה אצלנו. היא הגיעה ליומיים כדי לעזור לי לארוז. אנחנו עוברים דירה באוגוסט ואין דבר מעיק יותר מאשר לארוז....
מה שכן, אחד הדברים הטובים שכן קורים כשאורזים היא שפשוט חייבים לעשות סדר, למיין חפצים, לבדוק מה כבר לא בשימוש, מה מוסרים, מה תורמים וכו'.
אז אני נתקלתי בכמה שאריות בדים שהיו לי (רכשתי אותם מחנות מקסימה בשם "פיסות", ליד רחובות) ולשמחתי נזכרתי שאמא שלי פעם ידעה לתפור מעולה!! חוץ מזה, גם יש לנו מכונת תפירה ישנה שאין לי מושג איך להשתמש בה.
החלטתי לאתגר את אמא שלי ויצאתי בבקשה/הצהרה - "בואי נכין שמיכת טלאים". אמא שלי נענתה לאתגר (איזו אלופה) וביחד ( אני עיצבתי והיא עשתה את כל המלאכה הקשה והמדוייקת של התפירה) יצרנו את השמיכה החמודה הזאת:



זו פעם ראשונה שאנחנו עושות פרוייקט משותף מהסוג הזה, ואנחנו כל כך מרוצות מהתוצאה!!!

ממש עושה חשק לעוד....

ואם כבר דיברתי על מעבר דירה ועל "עשיית סדר", למי שלא מכיר/ה עדיין יש אתר נחמד ומועיל שנקרא "פרוייקט אגורה" - זהו אתר אינטרנט של שיתוף חפצים למסירה. אם יש לכם פריט או חפץ שלא בשימוש, אל תהססו למסור אותו למישהו שבאמת צריך אותו. אתם יכולים לפרסם פריט למסירה או לפרסם מודעה שאתם צריכים פריט כלשהו....לפרטים נוספים לחצו כאן.

בהצלחה!!

איילת

2 comments:

  1. שמיכה יפהייפיה...

    שילוב הצבעים מקסים.

    השבמחק
  2. שמיכה מקסימה

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator