28.6.2009

גלריה קטנה ומטריפה


במושב כפר ורבורג שבשפלה, נמצאת גלריה קטנה ומטריפה שהקימה בחורה מקסימה בשם אסנת. את אסנת היכרתי לפני כשנתיים, כשביקרתי חברה במושב.
כשנכנסתי לגלריה הקטנה, לא יכולתי להתעלם מהאוסף המרשים והצבעוני של היצירות, החפצים וכלי הבית וגם לא מבעלת הבית הלבבית. גיליתי שאסנת החליטה לפתוח את הגלריה מתוך אהבה ליופי, עיצוב ואסטתיקה. היא בחרה לקחת שנת חופש ממקצועה כמורה ומחנכת והחליטה לתת לעצמה הזדמנות להגשים חלום ישן. ושם, בחצר ביתה, היא הקימה גלריה קטנה בשם "קקאו". הגלריה היא גם בית קפה קטן. אסנת מכינה עוגות ועוגיות טעימות במיוחד ובנוסף מקיימת סדנאות אפייה לילדים ולמבוגרים.

ולמה אני מספרת לכם את כל זה?

קודם כל כי המקום הזה שווה ביקור אבל מעבר לכך, אני רוצה לספר לכם שאסנת הציעה לי (מייד כשהבינה שאני מציירת ויוצרת) להציג את ציוריי בגלריה שלה. עד אז לא חשבתי בכלל להוציא את הציורים שלי מהבית ואסנת היא זו שנתנה לי את האומץ להתחיל ועל כך אני מודה לה.
אז אתם מבקרים באזור השפלה, או עוברים בדרך, כדאי לכם לעשות אתנחתא ציבעונית ומעוררת השראה בגלריית "קקאו" של אוסנת.
(לפרטים נוספים ניתן ליצור איתה קשר בטלפון - 052-4440060)



תמונות מהגלריה


ביום שישי לפני שבוע, אוסנת אירחה אותי במרפסת של הגלריה שלה, שם הצגתי ומכרתי מבחר מציורי האקריליק שלי. כמובן שגם זכיתי לטעום ממטעמיה של אוסנת...

אסנת (משמאל) ואני במרפסת של הגלריה, ביום מכירת הציורים שלי.


אני מזמינה אתכם גם להציץ בציורי האקריליק שלי וביצירות נוספות באתר החדש שלי.

אשמח לתגובות,


שבוע מצוין,

איילת
ayeletkm@gmail.com





3 תגובות:

  1. וואו נראית גלריה מקסימה וממש לטעמי...תודה על ההמלצה ובהצלחה במכירות שם!

    השבמחק
  2. באמת גלריה חמודה והאתר החדש שלך מקסים. בהצלחה!
    רונה

    השבמחק
  3. הי אילת.התרגשתי מאוד לראות את הכתבה שלך אודות הגלריה. נראה מדהים המון המון תודה לך.תראי איזה צעדים ענקיים צעדת ועדיין את צועדת כל הכבוד! תמיד את מוזמנת להציג אצלי מתי שתרצי.תודה ודש אסנת.

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator