31.5.2009

ציורים, גבירותיי, ציורים....

באחד הפוסטים הקודמים הבטחתי שאציג כאן את ציוריי השונים למכירה במחירים מוזלים.

אנחנו עוברים דירה והגיע הזמן לעשות קצת סדר גם בציורי האקריליק שלי (פסח אומנם עבר, אבל אף פעם לא מאוחר).


אציין שכל הציורים הינם מקוריים שלי וצויירו באהבה רבה. מתחת לכל ציור יש פירוט בנוגע לכותרת הציור, גודלו, טכניקה ,שנת הציור ומחיר לאחר הנחה (המחיר אינו כולל משלוח).


אז הנה מתחילים:



ציור מס 1.




כותרת: "רוקדת" (2008). גודל: 40*40 ס"מ, אקריליק על קנבס. מחיר: 320 ש"ח לא כולל משלוח.


ציור מס 2:







כותרת: "אישה זקנה בסין" (2002), גודל: 50*60 ס"מ, אריליק על קנבס, מחיר: 450 ש"ח לא כולל משלוח.

ציור מס. 3




כותרת: "הקפיצה" (2002), גודל: 50*60 ס"מ, אקריליק על קנבס, מחיר: 250 ש"ח לא כולל משלוח.

ציור מס. 4




ציור מופשט ללא כותרת (2008), אקריליק על קנבס, גודל 30*70 ס"מ, מחיר : 220 ש"ח לא כולל משלוח.


ציור מס 5.



כותרת: סיני בנהר (2008), גודל 40*40 ס"מ, אקריליק על קנבס, מחיר: 270 ש"ח לא כולל משלוח.

במידה ואתם מעוניינים לרכוש את אחד הציורים אנא צרו קשר במייל " ayeletkm@gmail.com

ואני אסביר כיצד מתבצעת הרכישה. כמו כן, למי שמעוניין, אני יכולה לשלוח במייל תמונות נוספות של הציור בו אתם מתעניינים.

שימו לב, 5% הנחה נוספים למי שמנוי/ה לבלוג שלי.

יום טוב,

איילת

כל הזכויות שמורות לאיילת ק.מ. (אין להעתיק או להדפיס תמונות אלו).

תגובה 1:

  1. ציורים נהדרים!
    הכי אהבתי את הראשון, הוא באמת מצויין: צבעים, תנועה, קומפוזיציה- הכל מעניין.
    בהצלחה עם המכירה :-)

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator