20.4.2009

קצת נעלמתי...

כן , אני יודעת...נעלמתי קצת. אני אפילו חוששת שחדוות היצירה שלי נעלמה קצת. עברתי חודש וחצי לא פשוטים, בהם הספקתי להיות חולה, להיות בתקופת מבחנים ולצערי הרב גם לאבד את שתי הסבתות שלי.

אני לא יודעת אם מסיבות אלו, או שאולי זה רק במקרה, אני מרגישה שבשבועות האחרונים איבדתי את החשק ליצור... פתאום עוברות עליי מחשבות מחודשות לגבי עסק באומנות. הרי ממש לא פשוט להצליח בתחום הזה, השוק כל כך מלא באמנים מוכשרים.

בכל מקרה, בנתיים אני מצרפת כאן תמונה של קופסאת בד שעשיתי לפני מספר שבועות ( לפני שהמוזה ברחה לה...) בהדרכת פרפרים (כן, גם אני הייתי חייבת לנסות!)



אני מקווה שהפוסט הבא לא יהיה רחוק מידי ויכלול יצירות רבות...

שלכם,

איילת

3 תגובות:

  1. איילת יקרה,
    אני מאחלת לך גם פה שהשנה הקרובה תהיה מאושרת וקלה יותר!

    השבמחק
  2. משתתפת בצערך
    והקופסא יצאה לך יפה
    אני השבוע הייתי בסדנא עם פרפרים

    השבמחק
  3. תנחומיי :-(((
    לאבד סבתא זה דבר מאוד קשה, אבל לאבד 2 זה בלתי נתפס.
    אני מאחלת לך שחדוות היצירה תחזור בקרוב (היא עוד תחזור, הרי זה זורם בדמך, לא?)

    והקופסה מקסימה...
    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator