12.3.2009

מיני אלבום + התקלפות קצרה

זהו מיני האלבום הראשון שלי! הכנתי אותו לפי ההדרכה המצוינת של ula7.

הבסיס עשוי מקרטון קורנפלקס ועליו הדבקתי דפים מדוגמים.


ועכשיו אני חייבת ל"התקלף" קצת ( הכוונה להיחשף), לפני כשבועיים קיבלתי הזמנה להתקלפות בנושא משפחה, את ההזמנה קיבלתי גם משרית 7 וגם ממיכלוש 10, אז הגיע הזמן שאענה להזמנות ואשיב לפחות לחלק מן השאלות.

1. למי הייתי רוצה להיות דומה לאמא או לאבא?

אני די דומה לאבא שלי אבל לא הייתי מתנגדת לקחת כמה תכונות מאמא שלי (כמו סבלנות).

2. שיר שמזכיר את המשפחה שלי

אני צריכה עוד לחשוב על זה, אין שיר ספציפי שמזכיר לי את המשפחה שלי, כל שיר על אם או אב יכול להזכיר לי.

3. אוכל שרק במשפחה שלי יודעים להכין.

האמת היא שכולם במשפחה שלי בשלנים מצוינים, אבל מבחינתי - אף אחד בעולם לא מבשל טוב יותר מסבתא שלי! היא מכינה תבשילים כל כך טעימים, שגם אם אני מגיעה אליה אחרי ארוחה, אני לא עומדת בפיתוי. היא מכינה את הדגים הטעימים בעולם, הלחם שלה מצוין ושלא נדבר על העוגות המרוקאיות המדהימות...

4. שאלה שהעביר שרית -איך אנחנו חוגגים ימי כיף במשפחה?

אנחנו מאוד אוהבים לטייל, לעשות פיקניקים, לראות סרטים ועם המשפחה המורחבת בדרך כלל הבילוי העיקרי הוא "על - האש" משפחתי.


זהו, בנתיים. לא עניתי על השאלות הנוספות שישנן כי אין לי ממש תשובות...

אני מניחה שקצת מאוחר מידי להעביר את משחק ההתקלפות הלאה, כי יום המשפחה עבר מזמן...


יום נפלא ,

איילת

4 תגובות:

  1. הרעיון של האלבום פשוט כ"כ ומקסים כ"כ. ואת מעצבת בטוב טעם.. את אלופה!!

    השבמחק
  2. ושכחתי לציין שאת בשלנית נהדרת!!!

    השבמחק
  3. תודה אפצ'ה יקירתי...

    השבמחק
  4. המיני אלבום משגע-אבל למה אין תמונות????
    מאוד אהבתי את הדפים המדוגמים ואת מה שיצרת מהם

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator