3.3.2009

אריזות למשלוחי מנות

לפני מספר שבועות גיליתי את העולם המופלא של האוריגמי והתאהבתי במיוחד בכל מה שקשור בקיפול קופסאות ואריזות למיניהן. קניתי ספר אוריגמי ומאז אני לא מפסיקה לקפל.

לקראת חג פורים הכנתי כמובן אריזות למשלוחי מנות. את האריזה הזו הכנתי לפי הוראות בספר שיש לי אבל לשמחתי (ולשמחתכם) מצאתי גם באינטרנט סרטון הדרכה לאותה הקופסא בדיוק.


האריזה הזו מורכבת למעשה משלושה דפים (במקרה הזה השתמשתי בדפים מדוגמים שאני הכנתי. הדרכה ניתן לראות כאן).


את ההדרכה לקיפול האריזה הבאה מצאתי באתר מצוין שיש בו עוד דוגמאות לאריזות, מיכלים וקופסאות מאוריגמי. הנה ההוראות לאריזה הזו.




שלושה טיפים קטנים:
1. מומלץ להתאמן לפחות פעם אחת על דפי מדפסת פשוטים או דפים משומשים לפני שמכינים אריזות מניירות יקרים יותר.
2. את האריזה הראשונה אני ממליצה לעשות מדפים עבים (כמו בריסטול).
3. אם אתם רוצים להוסיף ניטים, כמו שאני עשיתי באריזת השנייה, כדאי להוסיף אותם לפני הקיפול.


זהו! עכשיו נותר רק למלא בכל טוב ולשלוח!
תהנו!
איילת

3 תגובות:

  1. מקסים ביותר! תודה על ההדרכה.
    מירה

    השבמחק
  2. מעולה!
    בדיוק רציתי להכנס לרשת ולחפש אריזה למשלוח מנות וראיתי את הרשומה שלך.
    והאריזות שלך כל כך יפות!
    תודה רבה!

    השבמחק
  3. תודה רבה,
    בדיוק חיפשתי אריזות מקושטות!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator