2.3.2009

אנשים טובים באמצע הדרך

אני חייבת לספר לכם על בחורה מיוחדת ששמה אילנית שהסכימה לעזור לעצב את הלוגו שלי בהתנדבות. פניתי אליה לעזרה והיא הסכימה מייד. הבית הוא איור מקורי שלי והיה לי חשוב לשמור אותו, היא ביקשה ממני קצת מידע על סגנון העיצוב ואז היא שלחה לי רעיונות וסקיצות במשך כל השבוע ואני בתמורה - שיגעתי אותה עם עוד ועוד בקשות.


הכנתי פסיפס תמונות של חלק מהעיצובים השונים שהיא שלחה לי:


בסופו של דבר בחרתי בעיצוב הזה לכרטיסי הביקור שלי:



שימו לב להשקעה הרבה, האותיות ו' הן אותיות סרוגות!
אילנית היקרה, תודה רבה על ההשקעה, הזמן והמחשבה שהקדשת כדי לעצב לי משהו מיוחד!
עכשיו אני רק מקווה שתאהבי את המתנה הצנועה שבדרך אליך....
איילת

2 comments:

  1. היי איילת,

    היה לי הכיף, הזכות והעונג ליצור עבורך לוגו, נהניתי מכל רגע.
    אני מאחלת לך הצלחה הצלחה ושוב פעם הצלחה בעסק החדש!

    מאילנית

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator