11.2.2009

קופסאת פח ישנה

לפני כמה שנים קיבלתי קופסאת פח מסבתא שלי, זו קופסא די ישנה (קיימת לפחות 10 שנים) אבל אני מסרבת לזרוק אותה. היא יושבת אצלי בארון, ריקה ובודדה.

אתמול החלטתי לעשות איתה משהו אבל ניצבה בפניי בעיה - אני לא רוצה להדביק או לצייר עליה, אני רוצה שהיא תישאר כמו שהיא אבל קצת יותר יפה.

ואז עלה במוחי רעיון - אני אלביש אותה!!! כך לא אהרוס את העיצוב המקורי.
יש לי חתיכות בדים שקניתי מפיסות (חנות מדהימה מדהימה מדהימה), בחרתי מתוכן בד פרחוני והתחלתי בפרויקט התפירה הראשון שלי (אם לא מחשיבים את חוג מלאכת היד שעשיתי בכיתה ו') - כיסוי לקופסאת הפח!


הנה הקופסא אחרי הטיפול:


והנה כל התהליך (סדנא מצולמת):

1. זו קופסאת הפח
2. בחרו בד וגזרו לפי אורך הקופסא אבל הוסיפו שוליים של לפחות 3 סנטימטרים מכל צד.
3. עטפו את הקופסא עם הבד וסמנו בעזרת סיכות את קו התפר.

4. את השוליים שהשארנו בשלב 2 (תמונה 2) נקפל לכיוון הצד הלא יפה של הבד ונתפור (מסומן בקווים אדומים בתמונה), כך שיווצר לנו שרוול דק שלתוכו נשחיל גומי.
5. כך זה נראה לאחר התפירה והשחלת הגומי משני הצדדים.
6. היפכו את הבד והלבישו את הקופסא.
קלי קלות!!
אשמח לקבל תגובות.
איילת

7 תגובות:

  1. באמת יפה! תתחדשי על החידוש :-)

    השבמחק
  2. רעיון מעולה תתחדשי

    השבמחק
  3. תודה יקירותיי. איזה כיף לקבל מכן פרגון כזה....
    איילת

    השבמחק
  4. אהבתי את תוספת הלבוש לפח, הבד יפהפה, עד היום אני לא יודעת לתפור, גם בכיתה ו' לא ידעתי לתפור.

    המראה של הפח ללא הכיסוי גם מדהים- אם תשייפי קצת עם צמר ברזל ככה בחיבורים ובכל מה ששקוע או בולט, זה נותן מראה ישן ועתיק-משהו שאני מאוד מאוד אוהבת.

    בהצלחה
    מאילנית

    השבמחק
  5. איילת הלבשת הקופסאות רעיון מקסים אהבתי מאוד


    My new Site
    My Blog
    Digital Designs Blog

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator