9.2.2009

כלניות אדמדמות אדמוניות...

חודש פברואר הוא החודש הכי יפה בצפון הנגב, הכלניות האדמדמות צצות להן לפתע והמראה מרהיב ביופיו. בכל שנה, מתקיים פסטיבל כלניות שנקרא "דרום אדום". בפסטיבל מתקיימים ארועים ופעילויות שונות ואני ממליצה בחום להגיע לנגב באחד מסופי השבוע של פברואר.
השנה בגלל חוסר הגשמים אין הרבה כלניות אבל עדיין כדאי מאוד לטייל באזור.

לכבוד הפסטיבל הזה החלטתי לערוך אתגר משלי בנושא כלניות. הזמנתי שלוש מחברותיי להשתתף באתגר: אווה, אפצ'ה ודפי.
האתגר שלי הוא לעשות יצירה מכל תחום אומנותי שהוא (ציור, פיסול, עיצוב בנייר, תכשיטים, צילום וכד') בנושא כלניות. בתאריך 28.2.09 אפרסם כאן את העבודות שלנו ותוכלו כמובן להגיב.
אני מזמינה גם אתכם להשתתף באתגר, סתם בשביל הכיף והיצירתיות. למי שמעוניין, ניתן לשלוח לי תמונות או קישורים לעבודות עד לתאריך 27.2.09 וביום למחרת אפרסם כאן תמונות של היצירות המיוחדות ביותר וכן קישור לבלוג או האתר (אם ישנו) של היוצר/ת.

מי מעוניין להשתתף?

איילת

3 תגובות:

  1. אתגר נחמד מאוד. אולי אשתתף אם יהיה לי זמן, יופי של רעיון.
    בכל מקרה, אני מחכה לראות תוצאות :-)

    השבמחק
  2. מקווה להשתתף...

    השבמחק
  3. היי
    אני אוהבת כלניות .
    הצטרפתי לאתגר ויצרתי דף לאלבום הטיולים שלי.
    הנה הקישור:

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1427390&passok=yes
    כאן תוכלי להכיר גם את הכלנית הפרטית שלי...

    חביבה
    אמא של מאור

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator