1.2.2009

שרשראות סרוגות

לא האמנתי שאי פעם אלמד לסרוג במסרגה אחת (מה שנקרא "סריגת קרושה").
אני? לסרוג?
אבל השיגעון התחיל כי פשוט לא יכולתי להישאר אדישה למראה העדין והמקסים של השרשראות הסרוגות.

בטכניקה של סריגת הקרושה ניתן לעשות תכשיטים מורכבים ומדהימים. כלנית ריכזה בבלוג שלה רשימת קישורים שונים בנושא תכשיטים סרוגים, דבר שהפך ללהיט בזמן האחרון.

אני הכנתי השבוע כמה שרשראות סרוגות עדינות בטכניקה בסיסית מאוד. השרשראות סרוגות בחוט משי בשילוב חרוזים ואבני חן שונים. הנה תמונות:

אם חשקה נפשכם בשרשרת סרוגה מעשה ידיכם, תוכלו ללמוד לסרוג בעזרת אחד הסרטונים כאן.


בהצלחה!
איילת

3 תגובות:

  1. וואוו זה סריגה?????- כמה מקסים.

    אני יודעת לעשות רק עיניים בסריגה- זהו.

    ממש חידשת לי לא ידעתי שאפשר לסרוג תכשיטים- טוב אמנות ויצירה זה תחום רחב- אולי גם אני אנסה את זה.

    השבמחק
  2. wow יצאה לך שרשרת מקסימה!!
    שמחה שלמדתי ממני... ותודה על הפרגון

    השבמחק
  3. תודה בנות
    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator