30.1.2009

קיבלתי פרס !

משחק חדש ונחמד מסתובב עכשיו ברשת ומטרתו לתת חשיפה ולעודד קשרים בין בלוגרים שונים.

הכללים של המשחק הם:

1. להציג את הפרס בבלוג.
2. לשים לינק לאדם שנתן לך את הפרס.
3. לתת את הפרס לעוד 8 אנשים.
4. להודיע להם שהם קיבלו את הפרס.
5. להגיד להם "לבוא לאסוף את הפרס" מהבלוג שלך.



אז אני קיבלתי "פרס" מאילנית וזכיתי להיכנס לרשימת הבלוגים האהובים שלה. חוץ מזה קיבלתי ממנה גם פרגון ענקי במייל האישי. תודה לך אילנית! את העיצובים המגוונים שלה ניתן לראות כאן.



את הפרס שלי אני בוחרת להעניק לבלוגים הבאים (היה כל כך קשה לבחור, יש המון נשים מוכשרות והרבה בלוגים שאני נהנית לבקר בהם):



1. "עיצובים בצבעים" - זהו אחד הבלוגים הראשונים שנכנסתי אליהם ומיד התאהבתי בצבעוניות המשגעת ובעבודות המדהימות של המעצבת אילאיל זיו.

2. מקופלת - היא אישה מאוד מוכשרת והיא עושה בין היתר חותמות מקסימות בעיצוב אישי (אני קיבלתי ממנה חותמת השבוע!!)

3. סיבוב נוסף - זה שמו של הבלוג של ארבל ולמרות שהזכרתי אותה בפוסט הקודם, אני חייבת לפרגן לה שוב- היא שופעת ברעיונות והעבודות שלה לא רק מדהימות, הן גם לרוב "ירוקות".

4. מורשמלו - בלוג נהדר, שווה להציץ שם.

5. שרית 7 - הבלוג שלה שופע ברעיונות וביצירות מקסימות, ואני ממש נהנית להיכנס אליו.

6. naama zamir- כי פשוט אי אפשר להישאר אדישים למגוון היצירות שלה בחימר פולימרי.

7. kmorakefet - יש לה בלוג חדש וחמוד, כדאי להיכנס.

8. פרפרים - אני כל כך אוהבת את הבלוג הזה, יש לקרן עבודות יפיפיות והדרכות וטיפים למגוון תחומים.


זהו!

בהזדמנות זאת, אני מזכירה שאת ה"בלוגולדה" שלי אגריל ואפרסם ב4 בפברואר (ניתן להשתתף עד לתאריך 3 בפברואר כולל).

שבת שלום!

איילת

3 תגובות:

  1. היי איילת! לא שהייתי מתנגדת לחזור לטייוואן או לסין, אבל אני לגמרי בארץ (כנראה ראית פוסט ישן).

    בכל אופן, המון תודה על הפרגון!
    סופ"ש נהדר,
    מור.

    השבמחק
  2. מזל טוב!
    וברביעי לפברואר אריאל ואני 9 שנים יחד. תאריך יפה!

    השבמחק
  3. keshet מזל טוב!!

    מור- אני מתנצלת הטעות- תיקנתי!

    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator