19.1.2009

דפים מדוגמים - עשו זאת בעצמכם!

מלאי הדפים המדוגמים שלי הולך ואוזל אז החלטתי להכין לי כמה דפים בעצמי.

ההכנה היא פשוטה וכיפית, אני הכנתי 8 דפים בפחות מחצי שעה.



מהדפים האלו הכנתי כרטיסי ברכה קטנים:
למי שמעוניין לדעת איך מכינים, הנה סדנא מצולמת (הקליקו על התמונה כדי להגדיל, הסדנא מופיעה גם באלבום התמונות שלי, למעלה מצד ימין):

כמובן שאפשר להשתמש גם בחומרים אחרים (ספוג, עלים וכד') לקבלת דוגמאות ומרקמים שונים. אני בחרתי בצורות פשוטות ולא הקפדתי על דיוק אבל כמובן שאפשר גם אחרת...


בדפים האלו ניתן להשתמש לעיצוב כרטיסי ברכה, אריזות, וכד'. אבל בשביל להשתמש כדפי רקע לאלבומים רצוי לקנות דפים וצבעי אקריליק נטולי חומציות (acid free), כדי שהאלבומים ובצבעים יישמרו לאורך זמן.

בהצלחה!

6 תגובות:

  1. מתוק ביותר!
    (לא הצלחתי להגדיל את התמונות)

    השבמחק
  2. גם אני לא הצלחתי להגדיל את התמונות, אז שמרתי אותן במחשב, פתחתי בתוכנת תצוגת תמונות, ושם הגדלתי וקראתי. הרעיון הראשון נראה לי מקסים- ינוסה בהקדם!!

    השבמחק
  3. יצא לך נהדר!
    יש לי הרגשה שכאשר אני אנסה את זה, יצא לי על הפנים...

    השבמחק
  4. איך לא חשבתי על זה קודם
    רעיון מקסים יש לי עכשיו כמה רעיונות בנושא תודה הולכת לנסות היום את מזלי בנושא

    השבמחק
  5. היי איילת, איזו מקוריות... את מהממת... מחכים להפתעה הבאה..

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator