17.1.2009

בלוגולדה !!

נתקלתי במושג הזה לאחרונה והרעיון מצא חן בעיניי.

מה זה בלוגולדה ? זו מתנה שנותן בעל הבלוג לאחד מקוראיו.

לרגל פתיחת הבלוג החדש שלי (הוא בן שבועיים) החלטתי להגריל מתנה בין קוראיי.

המתנה כוללת את הפריטים הבאים:

מדבקות תלת ממדיות בנושא בולי פרחים.

5 כרטיסי ברכה+ מעטפות בצבע סגול, לעיצוב אישי.

3 סימניות מגנט (שהכנתי לאחרונה).

מגנט פימו למקרר בצורת חמסה.

אריזה מעוצבת קטנטנה (מקיפול נייר).

טבעת עור בשילוב חרוזים (מעשה ידיי).

10 חרוזי פימו.

מה צריך לעשות כדי להשתתף?

1. להירשם כמנויים לבלוג שלי (מופיע בבלוג מצד ימין)

2. לצרף לינק בבלוג שלכם.

3. להגיב על הפוסט הזה ולציין שאתם משתתפים בבלוגולדה.

ההגרלה תתקיים בתאריך 4.2.09 (ביומולדת חודש לבלוג!)

בהצלחה ושבוע מצוין!

נ.ב - למי שלא מצליח/ה להירשם כמנוי, ניתן לשלוח לי מייל לכתובת : ayeletkm@gmail.com

בהצלחה!

29 תגובות:

  1. בלוג צעיר וחמוד מזל טוב

    השבמחק
  2. מזל טוב לרגל פתיחת הבלוג!
    ותודה על הבלוגולדה!

    השבמחק
  3. תתחדשי על הבלוג!
    יש מצב להסבר על איך צירפת את האפשרות בשביל לעשות מינוי לבלוג?
    אני לא מצליחה...

    (משתתפת בבלוגולדה)

    השבמחק
  4. מזל טוב על הבלוג, אולי ייתן לי דחיפה להתחיל אחד משלי....
    מקסימה המתנה וכל הכבוד על הרצון לתת ולשתף.

    האופציה של ההרשמה לא פועלת...

    השבמחק
  5. נרשמתי מזמן ואת בבלוג שלי מזמן זה נחשב או מוריד נקודות ;-) אני משתתפת ישששש.בהצלחה לכולם :-)

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. תודה בנות!
    כדי לעשות מנוי פשוט צריך להכניס את המייל שלכם מצד ימין.
    כמובן שמי שכבר עשתה מנוי לבלוגולדה, נכנסת להגרלה.
    וקורל- אנסה לעזור לך- רשמי לי מייל ל
    ayeleykm@gmail.com
    איילת

    השבמחק
  8. תתחדשי . איזה יופי של בלוג תינוק.
    שיצמח ויגדל ויתפתח יפה.
    הנה הקישור אצלי בבלוג ומוסיפה אותך גם לרשימת בלוגי היצירה הישראליים הקבועה אצלי בבלוג
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1405009

    כמובן שגם אני שמחה להשתתף בהגרלה.

    השבמחק
  9. תתחדשי על הבלוג! שיהיה הרבה בהצלחה. לצערי אני לא מצליחה להירשם... :(
    מופיעה הודעה מוזרה וזו לשונה:
    [ServletException in:/body/publicize/subscription-verify.jsp] /body/publicize/subscription-verify.jsp(20,53) Unable to load tag handler class "org.apache.taglibs.standard.tag.rt.core.OutTag" for tag "c:out"'

    השבמחק
  10. תתחדשי על הבלוג החדש
    ובהצלחה בבלוגולדה
    לצערי לא מצליחה להרשם לבלוג משום מה ניסיתי מספר פעמים

    השבמחק
  11. בנות יקרות
    אכן נראה שקיימת איזה בעיה ברישום כמנויים, ולא רק בבלוג שלי.
    אשמח אם תנסו להירשם בימים הקרובים או לחילופין, שילחו לי את המייל שלכם לכתובת ayeletkm@gmail.com ואני ארשום אתכם כמנויות.
    תודה, איילת

    השבמחק
  12. המון המון מזל טוב על הבלוג החדש
    הצלחתי להירשם זה היה קל ופשוט מצפה בקוצר רוח לבאות

    בהצלחה

    השבמחק
  13. פרפרית מוארת18 בינואר 2009 בשעה 7:17

    אם אין לי בלוג ואני רוצה להשתתף? הגעתי מהפורום של הכרטיסי ברכה ועיצוב אלבומים :)

    השבמחק
  14. פרפרית, אם אין לך בלוג- לא נורא. את יכולה להשתתף אם תירשמי כמנויה לבלוג שלי.
    בהצלחה, איילת

    השבמחק
  15. תודה לפיית מרציפן על גילוי הבלוג החדש והבלוגלידה, אני מבטיחה ל"חרוש" עליו מתחילתו וכמובן נרשמתי כמנויה...

    השבמחק
  16. גם לי אין בלוג...

    אבל נרשמתי, ותודה!

    השבמחק
  17. אין לי בלוג אשמח לפתוח אחד כזה. בכל מקרה אני אוהבת את הבלוג שלך.

    השבמחק
  18. מזל טוב איילת,תמשיכי ליצור ולשתף אותנו,בהצלחה,אני גם לא הצלחתי להצטרף אני שולחת לך מייל,אהה וגם לי אין בלוג,אני בפנים? אפשר לתת קישור לבלוגולדה שלך הבפורומים או בקומונות אחרות כל אחת אייכן שהיא גולשת,מה את אומרת? ככה עוסים בדרך כלל ואז יותר בנות יכירו את הבלוג שלך.

    סתיו love

    השבמחק
  19. תודה לכולן על הפירגון.
    סתיו, אהבתי את הרעיון שלך.
    למי שאין בלוג , אפשר לתת קישור בפורום או קומונה.
    איילת

    השבמחק
  20. נרשמתי ושיהיה בהצלחה

    השבמחק
  21. איזה יופי של בלוג, כמובן שנרשמתי...

    השבמחק
  22. איך אני אשתתף אם אין לי בלוג?

    השבמחק
  23. היי תתחדשי את יוצרת מוכשרת אהבתי את הבלוג ואת הרעיון של להכין דפים בעצמי רעיון מקסים וגם אני ינסה להשתתף בבלוגולדה מי יודע??

    השבמחק
  24. nista, את יכולה להשתתף אם תירשמי לבלוג שלי. כמו כן אשמח אם תפני לינק בפורומים/קומונות שאת שותפה להן.
    איילת

    השבמחק
  25. תתחדשי על הבלוג המקסים.אוהבת את עבודותיך ורעיון הדפים הוא ענק. מקווה להשתתף בבלוגולדה
    בהצלחה

    השבמחק
  26. פרפרית מוארת29 בינואר 2009 בשעה 8:00

    זהו, הצטרפתי גם כן למנויה בבלוג :)

    השבמחק
  27. הי, תתחדשי על הבלוג.
    תודה על הלינק לפוסט על מעטפה ל-CD.

    השבמחק
  28. המלצתי אצלי בבלוג!
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1413300

    אני מנוייה בRSS, נחשב? :-)

    השבמחק
  29. מזל טוב לרגל הבלוג החדש. שמחתי להצטרף לבלוגולדה.
    שיהיה בהצלחה, ואני אכנס להתעדכן כאן!

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator