14.1.2009

סימניות או לא להיות...

מי לא אוהב סימניות ??? מי שאוהב לקרוא ספרים בוודאי אוהב אותן.
אני זוכרת שמכרו פעם בסטימצקי סימניות עם מגנטים ואתמול החלטתי שאני עושה כאלו.
הנה התוצרים:



מה שהכי נחמד הוא שאפשר להשתמש בסימניות האלו ככרטיסי ברכה. אני אוהבת כרטיסים רב שימושיים (כי אז הסיכוי שהם יזרקו לפח קטן...) ויש לי עוד דוגמא לכך: כרטיס ברכה שמחובר לו תליון שהוא למעשה מגנט למקרר (פשוט תולשים את התליון מהכרטיס). המגנט עשוי מפימו.

הנה:

ולסיום, בגלל שדיברנו על סימניות, אני חייבת לדבר גם על ספרים. יש המון ספרים מעולים, אבל אני רוצה להמליץ על ספר אחד מדהים (שקראתי מזמן ועדיין חקוק בזכרוני): "כל החיים לפניו" מאת אמיל אזאר. רוצו לקרוא!

שיהיה סופ"ש נפלא!

2 comments:

  1. מקסימים!

    אני מנחשת שעכשיו את קוראת את "העליונים"? אם כן, גם הוא ספר מצויין לטעמי!

    השבמחק
  2. שרית, אני לא קוראת את העליונים, אבל אזכור את ההמלצה! תודה
    איילת

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator