4.1.2009

ימים מתוחים...




בימים קשים אלו, של מלחמה, קסאמים, גראדים, אזעקות ודאגה לשלומם של חיילנו היקרים. לא נותרה לי ברירה אלא לברוח קצת לעולם של יצירה, כדי לשמור קצת על השפיות....
כתושבת הדרום, אני מאחלת לכולם שקט ושלווה במהירה!!

ובמעבר חד - כפי שציינתי בפתיחת הבלוג, התחלתי לאחרונה לעצב בפימו...
אני חייבת לתת את כל הקרדיט לאילאיל שנתנתה לי חשק להתנסות בחומר הזה בזכות החמסות המהממות שלה....

הנה ההחמסות הראשונות שלי :




אני מאוד מקווה לשפר את המיומניות שלי בפימו ובקרוב להעלות עיצובים מקוריים...



בנתיים עוד קצת יצירות שלי מתחומים שונים:



שרשרת עם אבני אוונטורין ותליון גולדפילד





שיהיה שבוע שקט!

4 תגובות:

  1. עבודות הפימו נראות מרשימות וצבעוניות. אשמח אם תציגי תמונות נוספות.
    בהצלחה, ותדאגי לפרסם את המקום כשהוא יפתח.

    השבמחק
  2. מזל טוב על פתיחת הבלוג, נראה מעניין ומבטיח.

    שיהיה בהצלחה,
    מקופלת

    השבמחק
  3. לאיילת..
    התרשמתי עמוקות מיצירותייך המגוונות ובעיקר התרשמתי מהתמונה של הבחור שציירת.
    ישר כוח!! המשיכי כך :-)

    השבמחק
  4. היצירות מקסימות צבעוניות ומאירות עיינים!!!!

    אשמח לראות עוד..

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator