4.1.2009

הבלוג החדש שלי...

שלום לכולם!


נעים להכיר, אני איילת והחלטתי לפתוח בלוג משלי, את ההשראה לכך קיבלתי מכל הנשים היוצרות והמקסימות שפתחו בלוג ואפשרו לי להציץ ביצירותיהן.


אני עוסקת באומנות ויצירה כתחביב, משחר ילדותי. התחביב הזה משנה אצלי צורות וגוונים בתדירות גבוהה בגלל שאני מאוד אוהבת ליצור ולהתנסות בחומרים ובטכניקות חדשות.


עד כה, התנסיתי בציור,רישום, פיסול, עיצוב אלבומים, איור, עיצוב תכשיטים בחרוזים ולאחרונה גם בעיצוב בפימו ובעיצוב כרטיסי ברכה.


החלום שלי הוא לפתוח סטודיו משלי, בנגב, בו אוכל ליצור ולהעביר סדנאות. לשמחתי, התחתנתי עם אדם נפלא שמאמין בי ובחלומות שלי.


אני עוסקת בתחום החינוך, ולא נראה שאעזוב אותו בשנים הקרובות אבל אני מחכה לרגע בו אוכל לממש את עצמי במקום משלי, בסטודיו משלי, מלאה ביצירתיות.
מי יודע, אולי פתיחת הבלוג הוא הצעד הראשון להגשמת החלום...
מקווה שתהנו...

תגובה 1:

  1. איילת, בהצלחה בהגשמת החלום ומזל טוב על הבלוג! היצירות שלך מקסימות ואני משוכנעת שתצליחי...
    לילי (דרומית לשעבר)

    השבמחק

אהבתם ? אז תשאירו תגובה

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה

AYELITA Headline Animator